Na de explosieve gebeurtenissen van ‘Ties That Bind: Part One’, pakken we de draad op als Javier probeert de familie Garcia te helpen alles weer op te bouwen. Maar als gevolg van beslissingen in het verleden moeten de Garcia's en hun nieuwe bondgenoten noodgedwongen op de vlucht slaan. En als een nieuwe dreiging opduikt, is het niet alleen Javiers verleden dat ze komt plagen. Wie vertrouw jij? Waar ben je veilig? Aflevering twee van een vijfdelige gamereeks. Voor aankoop van deze content is The Walking Dead: A New Frontier - Episode 1 benodigd.