The Talos Principle Collection
Deze bundel bevat The Talos Principle: Deluxe Edition en The Talos Principle 2. The Talos Principle: Deluxe Edition The Talos Principle is een filosofisch first-person puzzelspel van Croteam, de bedenkers van de serie Serious Sam, geschreven door Tom Jubert (FTL, The Swapper) en Jonas Kyratzes (Infinite Ocean). Je speelt de rol van een zelfstandig denkende artificiële intelligentie die zich in een simulatie van de grootste ruïnes van de mensheid bevindt en die onlosmakelijk verbonden is met een mysterieuze kathedraal. Los steeds complexere puzzels op in een metafysische parabel over intelligentie en betekenis in een wereld die onvermijdelijk gedoemd is. The Talos Principle 2 The Talos Principle 2 is een tot nadenken stemmende first-person puzzelervaring die voortbouwt op de eerste game en nog veel meer filosofische thema's en verbluffende omgevingen met steeds moeilijkere uitdagingen toevoegt. Als kind van een nieuwe wereld waar de biologische mens is uitgestorven, maar de cultuur van de mensen voortleeft in een stad vol robots, word je meegesleept in een hersenkrakend avontuur rondom een mysterieus megabouwwerk waarin enorme krachten schuilgaan. Hoe meer je ontdekt, hoe meer vragen je zult hebben over de aard van de kosmos en het doel van beschaving. De verbroken belofte van een betere toekomst, de angst voor het herhalen van menselijke fouten, geloof in redelijkheid of volledig afstand doen van de mensheid, de keuzes die je maakt en de kanten die je kiest, bepalen het verloop van gebeurtenissen.