The Surge 2 - BORAX-I Quantum Mace
Breid je The Surge 2-ervaring uit met de BORAX-I Quantum Mace, exclusief bij de seizoenspas. De Quantum Mace is een angstwekkend product van CREO's gevreesde Spark-project. Het wapen zendt enorme hoeveelheden radioactieve straling uit via de messen, terwijl de gebruiker (grotendeels) onbesmet blijft. Verpletter je vijanden of smelt ze tot de laatste atoom - aan jou de keuze! Je vindt hem tijdens de gevechten in Jericho City. Snij hem los van je vijanden en gebruik hem zelf!