The Riftbreaker: Heart of the Swamp
De kolonisatiemissie op Galatea 37 heeft Ashley en Mr. Riggs naar verschillende unieke plekken op de planeet gebracht. Deze keer moeten onze helden zich wagen in het Fungal Swamp, een extreem rijk en divers ecosysteem rond The Great Mushroom Tree. Helaas is de balans van dit prachtige bioom in gevaar. Parasitaire soorten richten een ravage aan in het land. Ashley neemt het op zich om het evenwicht in het Fungal Swamp te herstellen. Over de uitbreiding: Heart of the Swamp is de derde werelduitbreiding voor The Riftbreaker. Ontdek de geheimen van het bioom Fungal Swamp in de gloednieuwe lijn van de verhaalcampagne. De gelaagde missies laten je de innerlijke werking van het lokale ecosysteem onderzoeken. Met de kennis die je opdoet, kun je je technologie en strategie aanpassen om de nieuwe uitdagingen van dit voorheen onontdekte gebied aan te gaan. Breng harmonie terug in dit bioom of laat een hoop smeulende as achter. De keuze is aan jou. Kenmerken: Ontdek een geheel nieuwe lijn van de verhaalcampagne, die zich afspeelt in het bioom Fungal Swamp. Bouw basissen op het land en op het water en pas je technologie aan de omgevingsomstandigheden aan. Onderzoek de unieke soorten flora en fauna. Leer hoe ze zich hebben aangepast aan het leven in de extreme omstandigheden van het Fungal Swamp. Maak gebruik van geavanceerde bouwmethoden voor basissen om complexe energievoorzieningsketens voor je buitenposten te maken. Verhoog de stopkracht van je basis door gebruik te maken van de gloednieuwe, enorme verdedigingstorens. Vecht tegen de ziekte die het evenwicht van dit delicate ecosysteem verstoort. Inhoud van deze uitbreiding: Het verhaalgedeelte van deze uitbreiding is geïntegreerd met de hoofdcampagne uit de basiseditie van The Riftbreaker. De nieuwe verhaallijn en de inhoud van de uitbreiding worden ontgrendeld naarmate je verder komt in het spel. Als je de verhaalcampagne van The Riftbreaker eerder hebt voltooid, kun je je avontuur voortzetten waar je gebleven was. Het extra deel van het verhaal wordt onmiddellijk ontgrendeld, waardoor je de mogelijkheid krijgt om het nieuwe deel van de wereld te verkennen.