The Messenger - Picnic Panic
Het epische verhaal van The Messenger gaat verder in een zomervakantie-DLC vol tropische actie! Op Voodkin Island heeft de demon Barma’thazël hulpeloze wezentjes gevangen die hij wil gebruiken voor zijn duistere rituelen. Alleen de heldhaftige Messenger kan hen redden in dit avontuur waarin vakantie en reddingsactie samenkomen!