The Lost Hobo King
In The Lost Hobo King, de eerste downloadbare uitbreiding voor Double Fine’s Stacking, kruipen de spelers weer in de huid van Charlie Blackmore, 's werelds kleinste Russische matroesjka. Charlie reist met zijn vriend de zwerver Levi naar het mysterieuze koninkrijk Camelfoot, de mythische rustplaats van de verloren zwerverskoning en zijn kroon.Charlie moet Levi’s oom, Rufus Ryken, helpen zijn rechtmatige troon om te eisen door drie proeven te doorstaan en de oude smeden tot leven te wekken. Alleen dan kan de kroon opnieuw worden gesmeed, zodat Rufus koning kan worden en het zwerversvolk kan verenigen. The Lost Hobo King bevat een compleet avontuur met diverse nieuwe uitdagingen, elk met meerdere oplossingen, een nieuwe verzameling unieke poppen met boeiende vaardigheden en nieuwe trucs om te ontdekken en lol mee te maken. Alleen wie het waard is kan de kroon van Camelfoot herwinnen!