Het is fantastisch in het wilde, wilde westen! Ontvang grappige vaardigheden met deze speciale broeken. Draai in het rond en trek meer noppen aan met de Tornadobroek. Doe je Goudzoekersbroek aan en maak meer waardevolle noppen. Ontsteek in vuur en vlam met de Hete broek en spring hoger met de Jack Rabbit-broek. Er is zelfs nog meer actie met nieuwe personages: Old Ollie, Wild Will, Sudds Backwash en Rootbeer Belle.