The Great Outdoors
Kampeer, verken en ga op schattenjacht! Ga kamperen, ga samen met je dieren op verkenning en ga zelfs op schattenjacht met de nieuwste DLC voor Harvest Moon: Winds of Anthos! Verken Anthos samen met je dieren! Ze kunnen je zelfs helpen met hun speciale vaardigheden! Kampeer onder de sterren bij het kampvuur! Maak verrukkelijke s'mores en andere kampeergerechten om een boost te krijgen! Ga op schattenjacht en ontrafel de verborgen mysteries van Anthos! Welke geheimen ontdek jij met de nieuwe Treasure Hunt-modus op je DocPad?