The Doctor Who Cloned Me
Duke Nukem: The Doctor Who Cloned Me, de nieuwe uitbreiding voor Duke Nukem Forever, zit weer bomvol maffe grappen en grollen. Diep in Area 51 broedt Dr. Proton een snood plan uit. Met z'n nieuwe ego-boosts is Duke er helemaal klaar voor om het op te nemen tegen boosaardige klonen, buitenaardse koninginnen en wat er nog meer op zijn pad komt. En dat allemaal om de aarde en zijn schatjes te redden!