The Dark Pictures Anthology: Man of Medan - Curator's Cut
De Curator's Cut bevat nieuwe scènes die speelbaar zijn vanuit het perspectief van de andere personages en bieden je nieuwe keuzes en beslissingen die een ander perspectief geven op de game en nieuwe gevolgen hebben. De Curator's Cut is pas beschikbaar nadat je het hoofdverhaal hebt voltooid.