The Crew 2 Zilveren crewcreditspack
Gebruik crewcredits voor nieuwe, fantastische voertuigen, of meer aanpassingen voor je voertuigen of je avatar! Aantal: 180.000 CC + bonus van 40.000 CC. De CC uit dit pack worden aan je account toegevoegd zodra je de proloog voltooit.