The Crackpet Show: Happy Tree Friends Edition
Happy Tree Friends zijn terug! Weet je nog dat we deze schattige tekenfilm niet mochten kijken van onze ouders, zodat we het maar stiekem moesten doen? Nou, raad eens? Nu kun je de legendarische wreedheid en humor van de iconische tekenfilm omarmen door te spelen als je favoriete personages in The Crackpet Show: Happy Tree Friends Edition! Maak je klaar om chaos te veroorzaken, beroemd te worden en lol te maken! Ben je klaar om beroemd te worden? Pak dan je geweer en doe mee met de gewelddadigste tv-show in de geschiedenis van gewelddadige tv-shows! Deelnemers moeten zich een weg door honderden vijanden knallen, beuken en scheuren om de overwinning te halen! Laat je niet ontmoedigen door DE ENORME EINDBAZEN die je ingewanden binnenstebuiten kunnen keren - pak onderweg gewoon je beste perks en wapens op. Bedek de grond in lava met je geweer, verander jezelf in een berserker en laat je kogels van vijand naar vijand kaatsen! Al deze dingen kunnen gecombineerd worden, dus je kunt je knuffelige krijger in een razende oorlogsmachine veranderen. Maar je gaat sowieso dood. Zo gaat het nu eenmaal als je een railkanon gebruikt. Maar wat maakt het uit als je doodgaat? Zolang het publiek maar dol is op JOU! In tegenstelling tot het echte leven kun je hier goed gebruikmaken van de likes die je ontvangt. Gebruik je nieuwe roem om alle items en perks te upgraden en nog meer schade aan te richten wanneer je er weer op uit gaat. Wees maar niet bang dat je je verveelt: elke aflevering van de show wordt willekeurig bepaald, zodat je nooit twee keer dezelfde ervaring achter elkaar beleeft. En als je helemaal klaar bent met showbusiness, kun je je vrienden uitnodigen voor de coöp-modus met maximaal vier spelers! Speel slim en werk samen met het team of beuk ze in hun smoel als ze je power-ups proberen te stelen: alle smerige trucjes zijn geoorloofd, en elke strategie werkt zolang je het naar je zin hebt. Dus, ben je klaar om het contract te tekenen? Rogue-lite shoot-'em-up Er zijn talloze vijanden, tientallen wapens, een schat aan perks en items, willekeurig bepaalde drop- en level-lay-outs, en bloeddorstige eindbazen die je vaardigheden op de proef stellen met in-game items. De meest bizarre tv-show Het is schattig. Het is kleurrijk. Het is alles wat je wilt van een old-school bloederige tekenfilm. Dit is je enige kans om het roze konijntje in een bloeddorstige moordmachine te veranderen. Mis 'm niet! Speel alleen of samen Speel de game alleen of overtuig je vrienden om mee te doen, verzin uitgebreide tactieken of klier elkaar door de items en power-ups van je vrienden te stelen. Het is de bedoeling om lol te hebben en beroemd te worden, niet om ingewikkelde berekeningen te maken. Maar het kan wel, als je dat leuk vindt.