The Council - Episode 5: Checkmate
Checkmate is de vijfde en laatste aflevering van het openingsseizoen van The Council. Het complete seizoen van The Council biedt toegang tot alle 5 afleveringen. Terwijl zijn aannames over de werkelijkheid om hem heen in duigen vallen, moet Louis de Richet de laatste stappen nemen om zijn pad – en het lot van de wereld – te bepalen. Democratieën, monarchieën en de toekomst van naties bevinden zich in de waagschaal. Deze finale brengt al je beslissingen, fouten en overwinningen naar voren, terwijl Louis' bondgenoten, vijanden en familieleden allen samenkomen voor een climactische confrontatie. Wie wint en kunnen de De Richets het eiland overleven uiteindelijk? Voltooi het avontuur in aflevering 5 van The Council: Checkmate, terwijl koningen vallen, pionnen opkomen en de keuze, zoals altijd, aan jou is.