The Council - Episode 3: Ripples
Ripples is de derde aflevering van vijf van The Council. Het Complete Season van The Council geeft je toegang tot alle 5 afleveringen. Louis de Richet zet zijn onderzoek en avonturen voort op Lord Mortimer's eiland, waar hij zijn moeder zoekt. Na eindeloze intriges onthult Mortimer eindelijk zijn ultieme plan… Er komt steeds meer op het spel te staan in deze derde aflevering en Louis moet besluiten aan welke kant hij staat. Vele gasten worden wanhopig en Louis zal al zijn invloed aan moeten wenden om te voorkomen dat de situatie uit de hand loopt. Louis maakt ook kans om eindelijk zijn lang-vermiste broer te vinden, maar het weerzien is waarschijnlijk niet zo fijn als gehoopt. Zet je avonturen voort in de derde aflevering van The Council: Ripples, waarin plannen onthuld worden, personages hun breekpunt naderen en een onverwachte, angstaanjagende waarheid wordt onthuld.