The Bluecoats: North & South
Sta weer oog in oog met sergeant Cornelius M. Chesterfield en korporaal Blutch in deze remaster waarin strategie, op beurtbasis en in realtime actie elkaar afwisselen. Dit spel werd oorspronkelijk in de jaren 80 uitgebracht op Amiga en de fans van het spel van toen zullen heel blij zijn met deze remaster! Beheers de strategie op beurtbasis om het gevecht te winnen. Neem de controle over nieuwe staten, beveilig de forten en spoorwegen om meer middelen te verkrijgen en neem het voortouw van de versterkingen die uit Europa komen. Beleef of herbeleef de ervaring van het originele spel 'The bluecoats North and South', alleen of met een andere speler, in een versie die is aangepast aan de tijd van nu en met een nieuwe manier van spelen! Of u nu een beginneling bent of een fervent speler van strategiespelletjes, u kunt uw ervaring personaliseren door te kiezen uit verschillende opties die kunnen worden geactiveerd. Ontdek verschillende historische etappes van de Amerikaanse Burgeroorlog door te kiezen in welk jaar u wilt beginnen. Probeer de gebeurtenissen te veranderen of juist uw positie te behouden. Kenmerken: *3 verschillende soorten gameplay: - Strategische kaart op beurtbasis: neem de leiding bij de operaties en verplaats uw bataljons om nieuwe staten te veroveren, het op te nemen tegen de vijand en uw positie te versterken. - Gevechten in realtime: treed toe tot de centrale plek van actie en sta direct oog in oog met de vijand. Infanterie, cavalerie en artillerie staan tot uw beschikking om de overwinning te behalen. Profiteer van de krachten van elk militair korps om de vijand te verslaan. - Aanval en verdediging van forten of treinen in de eerste persoon. In deze geheel vernieuwde game beleeft u in de eerste persoon wat een soldaat meemaakt. Verdedig uw positie ten opzichte van de indringer of neem het initiatief door de bezittingen van de vijand aan te vallen. *Een complete 2-spelersmodus.