The Binding of Isaac: Rebirth
The Binding of Isaac: Rebirth is een willekeurig gegenereerde actie-RPG-shooter met roguelike-elementen. Kruip in de huid van Isaac en vind bizarre schatten die je bovenmenselijke krachten geven om hordes mysterieuze wezens te verslaan, geheimen te ontdekken en te vechten voor je leven! The Binding of Isaac: Rebirth is de ultieme remake met een nieuwe, superefficiënte spelmotor, nieuw handgetekend pixel artwork, opgepoetste visuele effecten, een splinternieuwe soundtrack van Ridiculon en vele honderden ontwerpen, herontwerpen en verbeteringen van de bedenker van de serie, Edmund McMillen. Gameplaydetails: - 4 MILJARD Seeded Runs - 20 Challenge Runs - 450+ voorwerpen, waarvan 160 nieuw ontgrendelbare - Analoge besturing en bewegingssnelheid - Meer dan 100 speciale seeds - Lokale coöp voor 2 spelers - Meer dan 200 coöp-personages - 10 speelbare personages - 100+ vijanden - Meer dan 50 bazen, waaronder nieuwe en zeldzame bazen - Kamers vol POEP!