The Ambassador: Fractured Timelines
Tijd stopzetten. Zwaarden gooien. Red Tamaris. De Ambassadeur: Gebroken Tijdlijnen is een twin-stick fantasy shooter gecentreerd rond de mogelijkheid om de tijd te stoppen. Jij speelt als Gregor, een nieuw aangeworven lid van de Eeuwige Fellowship, en een Ambassadeur van de Tijd. Op dezelfde wijze als waarop je leert om je nieuwe krachten te gebruiken, wordt de hoofdstad van de Fellowship op mysterieuze wijze vernietigd! Als een van de weinige overgebleven fellows, moet je de verantwoordelijken vinden en Tamaris terugbrengen in haar oude glorie.