NaconRacen en vliegenSimulatieOverig
Het Streets Silver-pakket van Test Drive Unlimited Solar Crown geeft je toegang tot de volgende content: - Land Rover Range Rover Sport SVR* - Mercedes-Benz SLS AMG** - 'Lord of the Streets' outfit voor je avatar - Een Streets-stickerpakket om je auto's mee te customizen. Is bruikbaar voor alle auto's in je garage * De Land Rover Range Rover Sport SVR wordt automatisch ontgrendeld in je garage wanneer je level 12 bereikt. ** De Mercedes-Benz SLS AMG wordt automatisch ontgrendeld in je garage wanneer je level 20 bereikt.