TEKKEN 7 Metallic Costumes Pack
Koop de TEKKEN 7 Season Pass en ontvang dit exclusieve pakket met meer dan 30 metallic kostuums voor de TEKKEN 7-personages. TEKKEN 7-game vereist; los verkrijgbaar.