Tegenstander: Gilgamesh
Neem het in het Coliseum op tegen Gilgamesh, de reiziger door de leegte! Gebruik de kristallen van verslagen vijanden om ze op te roepen als bondgenoten in de strijd.Het Coliseum vind je in de Historia Crux (beschikbaar vanaf hoofdstuk 2). Om deze content te gebruiken, betreed je de Historia Crux en kies je "Coliseum -??? AF-".