Tanaka's uniformbundel 'Biker'
Krijg een nieuw bikeruniform voor het speelbare personage Hayato Tanaka. Bevat Tanaka's motoruniform (inclusief 7 huidstijlen) en een helm als cosmetische accessoire (inclusief 7 huidstijlen).