Tales of Arise - Eerie Echoes Training Grounds
Gratis gevechtscontent waarmee je kunt vechten tegen een nieuwe vijand in de Training Grounds. Win het gevecht om een speciaal wapen te krijgen. *Deze content zal in de game beschikbaar zijn zodra je deze in het Unclaimed DLC-overzicht geclaimd hebt. *Gevechtscontent kan mogelijk niet beschikbaar zijn afhankelijk van gameplay-voortgang.