Ontdek welke ontmoetingen en gevechten er op je wachten in de harde, bittere koude van de besneeuwde vlaktes van GGO in deze reusachtige uitbreiding, Dissonance of the Nexus! - Inclusief een gloednieuw verhaal dat plaatsvindt na het hoofdspel. - Op populair verzoek sluiten Yuna, Eiji, Sachi, en Seven zich aan bij het gevecht als nieuwe personages! - Een nieuw sneeuwgebied werd toegevoegd als achtergrond voor het verhaal. - Een nieuwe party-functie werd toegevoegd aan offline Hero Quests. - Raketwerpers kunnen nu dubbel gehanteerd worden om de schade te verdubbelen! Dompel je onder in de wereld van FATAL BULLET en ontdek nog meer nieuwe opties, wapens en vaardigheden!