SWORD ART ONLINE Alicization Lycoris Premium Pass
Ga met de Premium Pass van SWORD ART ONLINE Alicization Lycoris verder met Kirito's avontuur in Underworld. De Premium Pass bestaat uit 2 grote DLC's en bevat: -Nieuwe scenario's -Nieuwe wapens -Nieuwe bazen -Nieuwe kaarten -Nieuwe tussenfilms -Het extra Premium Pass-kostuum Ervaar wederom de sterke band die Kirito, Eugeo en al hun vrienden verenigt!