Surviving Mars - Martian Express
Treinen zijn gearriveerd! Vanaf nu heb je makkelijker toegang tot afgelegen koepels en grondstofvoorraden. Met het Martian Express-pack van modders Lucian en Sylvain kun je eindelijk je kolonisten en grondstoffen tussen stations verplaatsen. Andere bemande buitengebouwen kun je ook bouwen bij stations zonder dat je een koepel nodig hebt. Belangrijkste kenmerken Welkom forensen! - Bouw je stations waar je maar wilt op de kaart en help je kolonisten naar hun werk te komen en weer terug. Klik op het infovenster om te zien waarom ze reizen en zorg ervoor dat iedereen een plaatsje heeft. Anders moeten ze wachten op de volgende trein en zijn ze gefrustreerd. Niemand mist graag de trein. Nieuwe treinsporen - Klik en sleep om spoorlijnen aan te leggen die je stations met elkaar verbinden. Spoorlijnen zijn verhoogd, zodat je rovers en drones eronderdoor kunnen passeren samen met stroomkabels, terwijl leidingen eroverheen kunnen lopen. Zelfde trein, andere vracht - Reizen op de rode planeet is nooit veiliger (en efficiënter!) geweest. Treinen hebben 2 wagons om tegelijkertijd kolonisten en grondstoffen te vervoeren. Maak je geen zorgen, ze rijden over hetzelfde spoor en kunnen niet botsen. Bouw je treinen in de stations, wijs ze toe aan de verbonden spoorlijnen en kijk hoe ze wegrijden.