Surviving Mars: Marsvision Song Contest
Mars houdt wel van een lekker deuntje. Dit nieuwe radiostation bevat de beste popmuziek uit de sponsorlanden die hun zinnen op Mars hebben gezet. Swing mee op J-Pop, Bollywood en meer terwijl je jezelf en de kolonisten beschermt tegen dodelijke gevaren!