Surviving Mars: Green Planet Plus
Maak Mars bewoonbaar en bouw een tweede thuis voor de mensheid in Surviving Mars: Green Planet. Green Planet Plus bevat ook Surviving Mars: Project Laika, dat verschillende huisdieren en boerderijdieren toevoegt om je kolonie ten goede te komen of het moreel op de rode planeet te verhogen.