Super Nero/Super Dante/Super Vergil
Ontgrendelt de superversies van Nero, Dante en Vergil. Vecht tegen je vijanden in een staat van Devil Trigger! Denk eraan dat superpersonages niet automatisch hun vitaliteit terugkrijgen.