Super Jagger Bomb 2: Go East
Ontmantel alle bommen zo snel als je kunt om de wereld in platform-superheldenstijl te redden! Maak je klaar voor explosieve platformactie in arcade-stijl terwijl de cape dragende bommenverzamelende superheld terugkeert in Super Jagger Bomb 2: Go East! Deze keer zijn er bommen geplaatst bij bezienswaardigheden en monumenten over de hele wereld, van Europa en India tot China en Mongolië, en het is aan 'Super Jagger' om deze internationale schatten te redden van vernietiging. Ren, spring, vlieg en sprint je een weg door tientallen unieke levels in 2.5D-stijl terwijl je vijanden ontwijkt en bommen verzamelt zo snel mogelijk. Voltooi levels zonder te sterven om extra levens te verdienen en gebruik de bonusrondes om je score te vermenigvuldigen. Verzamel munten, oefen, verdien vliegbrevetten en ontgrendel nieuwe speelbare helden!