Summer Outfit Set
Biedt toegang tot de volgende outfits in Loop8: Summer of Gods. "Battle Maiden’s Outfit" voor Ichika "Midsummer Date Outfit" voor Beni Verander outfits door naar het menu Bonus Content te gaan vanuit het hoofdmenu van het spel.