Ga met Koa en haar beste vriend Napopo mee op twee avonturen langs de eilanden van Mara! ‘Zomer in Mara’ Zorg voor je eigen eiland, oogst je gewassen, creëer nieuwe gereedschappen en gebouwen en vaar met je boot om nieuwe eilanden en geheimen te ontdekken. ‘Koa en de vijf piraten van Mara’ Wees vallen te slim af, manoeuvreer in gevaarlijke omgevingen en verken een reeks oogverblindend verschillende landschappen tijdens hun zoektocht naar gestolen piratenbuit.