Suit and Gun Collection
De Suit & Gun Collection geeft je de hulpmiddelen om je missies in stijl te voltooien. Met deze 4 vermommingen en 4 wapens geef je jezelf een voorsprong op de rest. De Suit and Gun Collection bevat 4 vermommingen: Deus Ex/Adam Jensen Suit, High Tech Suit, High Roller Suit, Public Enemy Suit en 4 wapens: Deus Ex handgun, Bartoli Custom Pistol, Bronson M1928 submachine gun en Krugermeier 2-2 Pistol.