Warner Bros. GamesActie en avontuur
Deze bundel bevat 5000 + 1300 extra LuthorCoin voor Suicide Squad: Kill the Justice League. LuthorCoin is het betaalmiddel waarmee je in de game Suicide Squad nieuwe cosmetische content kunt kopen. Verbeter je ervaring met LuthorCoin, waarmee je in-game outfits, emotes en andere cosmetische voorwerpen kunt halen.