Styx: Master of Shadows
Styx: Master of Shadows is een infiltratiespel met RPG-elementen in een donker fantasie-universum. Leid de kaboutermoordenaar Styx door de verticale en meerlaagse Toren van Akenash, thuishaven van de Wereldboom, bron van de Amber – een krachtig en magisch gouden sap – rondneuzend door de schaduwen met hulp van een groot aantal speciale talenten, verfijnd in de loop van Styx's 200-jarige historie.