STRIKERS 1945 II
Snelle reguliere actie met een hardcore staartje! Dit schietspel van Psikyo heeft ooit de hele wereld bevangen en is nu terug voor meer! STRIKERS 1945 II is een verticale scroller shooter game die in 1997 in arcades zijn debuut maakte. Deze verfijnde tweede titel in de STRIKERS serie is een van de meest herkenbare acrade schietspellen uit de jaren '90. Het is vandaag nog altijd even populair. Het nieuwe "super shot" mechanisme doet de balk leeglopen om vervolgens met een flitsende speciale aanval los te barsten die helpt met strategie en tegelijkertijd er mooi uitziet! De bloedstollende eindbaas gevechten zijn het unieke aan de STRIKERS serie! De legendarische Psikyo Bullets zitten achter jou aan! Het spel heeft opties zodat je het kunt instellen naar jouw wensen. Kies welke moeilijkheidsgraad je wilt, max levens, max doorgaan, besturingsknoppen, en oriëntatie van het scherm zodat het spel precies op jou is afgestemd. En vergeet de nieuwe online rankings niet! Heb jij het in je om de beste STRIKER ter wereld te worden? Eenheden: Zes eenheden, met elk hun eigen sterke punten, uit het tijdperk van de Wereldoorlog staan voor je klaar. "P" items zijn een power up voor jouw eenheid en voegen sub-wapens toe. "B" items geven je bommen die schade toebrengen aan een groter gebied zodat je vijanden kunt verwoesten of ontsnappingen kunt helpen dekken. Houd je aanval vast om met een krachtige formatie aanval toe te slaan! ARCADE Modus: Zeven moeilijkheidsgraden voor elk soort speler, zelfs beginners! Wie op zoek is naar een uitdaging moet het eens op MOEILIJK of ZEER MOEILIJK proberen! Er zijn lokale rankings voor elke eenheid in elke moeilijkheidsgraad. Opties: Speel in de verticale scherm modus voor dat nostalgische arcade gevoel! Twee aanvullende schermfilters voor jouw genot. Je kunt levens tussen de 1 en de 9 instellen, maar doorgaan kun je instellen van 0 tot oneindig. Je kunt zelf de knoppen instellen voor schieten, auto-schieten, of bommen. De verticale scherm modus is beschikbaar zelfs in de landschap oriëntatie. Bepaal zelf! SCORE ATTACK: Deze modus heeft een vaste moeilijkheidsgraad en aantal levens. Alleen voor serieuze deelnemers! Dien je eigen highscores in en ga de strijd aan met spelers over de hele wereld! Online rankings kun je bekijken in het opties menu.