Streets of Rogue: Character Pack Edition
Streets of Rogue: Character Pack Edition bevat zowel Streets of Rogue als de Character Pack DLC. - Streets of Rogue is een rogue-lite over de keuze van de speler, vrijheid en anarchistisch plezier. Het spel haalt inspiratie uit snelle top-down rogue-lites en voegt uiteenlopende, experimentele, opkomende gameplay-elementen toe van simulaties en RPG's. - De Streets of Rogue Character Pack DLC Pack voegt zes nieuwe speelbare personages toe, elk met hun eigen unieke nieuwe vaardigheden en Big Quests.