Street Outlaws: The List
Zet je riemen vast en scheur door de wereld van het Amerikaanse straatracen in STREET OUTLAWS: The List! Van een custom streetrod tot een racevaardige boerenwagen hebben alle voertuigen en hun bestuurders één ding gemeen: de behoefte aan snelheid. Als je niet op ‘de Lijst’ staat, doe je er niet toe. De ‘Lijst’ bevat de 10 snelste en allerbeste straatrace-auto’s in Oklahoma City. Niet alleen doen deze gasten ALLES om op de lijst te komen, ze zullen ook alles doen wat nodig is om erop te blijven.