Street Outlaws 2: Winner Takes All - Stargazer Bundle
De Stargazer-bundel voor Street Outlaws 2: Met Winner Takes All krijg je toegang tot een speciaal galactisch spuitwerk, nieuwe velgen, bodykits, een lakbundel en de Black Arrow-parachute. Vergeet niet om je ogen op de weg houden terwijl je naar de sterren kijkt. *Moet in het bezit zijn van een Caro RC voertuig om nieuwe bodykits aan te brengen.