Street Outlaws 2: Winner Takes All - Skull Noir Bundle
De Skull Noir-bundel voor Street Outlaws 2: Met Winner Takes All krijg je toegang tot een speciaal spuitwerk met schedelthema, nieuwe velgen, bodykits, de Chrome Black to Grey-lakbundel en de Racing Carburetors-parachute. Pas maar op dat je jezelf niet verbrandt aan die vlammende schedels! *Moet in het bezit zijn van een Blue Air voertuig om nieuwe bodykits aan te brengen.