Street Outlaws 2: Winner Takes All – Digital Deluxe
De inzet is zojuist verhoogd! In deze release met hoog octaangehalte moet je je bewijzen in enkele van de ruigste en meest meedogenloze drag- en straatraces in de Verenigde Staten. Je succes hangt af van hoe je presteert, je strategie bij het modden van je auto en hoeveel reputatie je uiteindelijk verdient. De Unreal Engine tilt Street Outlaws naar een heel nieuw niveau van visuele natuurgetrouwheid met verbeterde belichting, textures en meer! Je kunt je auto aanpassen, maar je kunt ook je teamgarage aanpassen om hem echt van jou te maken. Daarnaast bevat de Digital Deluxe-versie aanvullende content die niet is inbegrepen in het basisspel! De Digital Deluxe Edition omvat: - De OG Crow Car – kruip achter het stuur van de eerste autoliefde van Justin “Big Chief” Shearer. - Het aangepaste velgenpakket – 3 sets unieke velgen om de aanpassingsopties in je garage uit te breiden. - Exclusieve bandenrookkleuren – toon je Amerikaanse trots met rood-wit-blauwe bandenrook. - De zwarte schedelparachute – intimideer racers die je zojuist weg hebt geblazen door je zwarte schedelparachute te ontplooien wanneer je remmen niet genoeg zijn om je te vertragen.