Strange Brigade - Dashing Outfits Pack
Zie er op je paasbest uit, zelfs als je horden ondoden moet verslaan! Zie er fantastisch uit met de Dashing Outfits Pack, exclusief beschikbaar bij de Digital Deluxe Edition/Season Pass! Dit pack bevat stijlvolle nieuwe outfits voor Frank, Gracie, Nalangu en Archimedes. Ideaal voor avonturiers in de dop die graag opvallen in de menigte terwijl ze mummies terug naar de onderwereld sturen.