Steelport Gangpakket
Met zes nieuwe outfits voor je garderobe ben je klaar voor elke gang! Vermom je als een Morningstarsoldaat of ga erop uit als een Luchador Specialist. Je kunt zelfs de cyberpunkstijl van de Deckers proberen en de techno-goth in je een plezier doen!