Steel & Wheels Pack
Tover je auto's om tot ware stalen krachtmachines met dit zware-harnaspakket! Bereid je auto voor op vernietigende derby-gevechten met zware bumpers, zij-bescherming en rolbeugels, of voeg wat verpletterende stijl toe met woeste uitlaten, spoilers en wielen. Dit DLC-pakket maakt ook deel uit van de Season Pass.