State of Decay: YOSE-bonus Gurubani Kaur
Gurubani Kaur is geboren in Punjab, India, maar verhuisde naar Amerika voor ze leerde praten. Op de universiteit was ze losgeslagen, maar door de epidemie kwam het geloof uit haar jeugd terug. De wapens van haar keuze zijn een Indisch cavaleriesabel en een verboden karabijn uit de Tweede Wereldoorlog die haar vader hield als antiquiteiten.