State of Decay: Lifeline Year-One
In State of Decay: Lifeline Year-One ben je onderdeel van Greyhound One, een militaire eenheid die naar Danforth, een met zombies geïnfesteerde stad, wordt gestuurd om een team wetenschappers te redden die misschien weten hoe ze de epidemie kunnen stoppen. Mooi geremasterd in 1080p, Lifeline biedt een nieuwe kaart, nieuwe personages en een nieuwe manier om te spelen: Bescherm je basis tegen hordes zombies en gebruik de beste militaire uitrusting en medewerkers die je unit kan vinden. Het lot van de stad ligt in jouw handen. Hoeveel mensen kun je redden?