Breid jouw avontuur uit en behaal de overwinning met het Razor Lemay Pilot-pack en haar unieke supervaardigheid: Power Chord. Blaas vijanden weg met deze alternatieve rocker. Bevat de digitale versie van: * 1 Razor piloot Speel als Razor Lemay, een getrainde gevechtspiloot en een zelfverklaarde metal head. Razor is de monteur en gevechtstacticus van het moederschip, de Equinox. Ze is stoer, trots en heeft geen tijd voor onzin. Haar hard verdiende discipline zorgt ervoor dat het hele team gefocust blijft.