Starlink: Battle for Atlas Digital Vigilance Starship Pack
Vergroot je avontuur en behaal de overwinning met het Vigilance-ruimteschippack. Het Vigilance-ruimteschippack bevat de digitale versie van: - 1 ruimteschip Vigilance - 1 piloot Galla - 1 wapen Excursie Ruimteschip Vigilance - Vigilance is ontstaan uit de prospectortraditie om je eigen voertuig te maken voor vriendschappelijke races. Dit is het resultaat van Galla's poging om de ultieme verdediging te bouwen. Piloot Galla Joust - Galla is de leider van een burgermilitie. Ze is dapper en onzelfzuchtig en vindt het haar plicht om het Legioen te verdrijven en anderen te inspireren hetzelfde te doen. Haar moed en hoffelijkheid heeft ze van haar helden uit de legende van de prospectorlansiers. Wapen Excursie - Het unieke antizwaartekrachtuitstootsysteem van Excursie geeft hem nog meer drijfkracht, waardoor de gebruiker vooruit gestuwd wordt met een staseveld om zich heen. Niets anders verspreidt een menigte doelwitten op zo'n explosieve manier.