Star Trek Online – Unraveled Exclusief Verdant Phaser Pistol Pack
Onderzoek een storing in de ruimtetijd en los een conflict op met de Tholians met je Verdant Phaser Pistol Pack, exclusief voor Xbox. Bereid je voor op het redden van het multiversum in Star Trek Online: Unraveled, nu live op Xbox!