Spider-Man-personagepakket
Dit is de favoriete Spider-Man-content van de fans! Peter Parker, Miles Morales en vele anderen gaan mee op avontuur, gratis voor iedereen die LEGO Marvel’s Avengers heeft gekocht. Dit pakket bevat 6 speelbare personages, waaronder Spider-Man uit de actiehit van Marvel, Captain America: Civil War!