Speltypen ontgrendelen
Ontgrendelt de speltypen Son of Sparda, Dante Must Die, Heaven or Hell, Hell and Hell en Bloody Palace. Let op: de missies en content binnen de speltypen worden niet ontgrendeld. Dit ontgrendelt ook niet alle items in de bibliotheek.